Totul despre cumpărături

 

 

1. Modalități de plată

I) Ramburs: Plătiți produsele numerar în punctul de distribuție sau la curier atunci când se predă coletul. Taxa pentru curier este de 6 LEI. Dacă valoarea cumpărăturilor este de 220 LEI (inclusiv TVA) și mai mult, transportul este GRATUIT.

II) Virament bancar: După finalizare comenzi vă trimitem pe adresa dvs. de email informații necesare pentru transfer bancar. Produsele sunt expediate în ziua următoare după primirea plății în contul nostru. Despre detalii vă vom informa în e-mail.

Contactul băncii pentru plata în LEI: RO41BACX0000001762712000 (UniCredit Bank SA)
Simbol variabil: Treceți codul comenzi, pe care îl primiți în email după finalizarea comenzi. Codul comenzi este menționat și în contul dvs. în secțiunea "Verificarea comenzilor" (doar clienți înregistrați).

III) Cu cardul online (sistemul GoPay): Plata cu card online cu ajutorul portalului GoPay-3D Secure. Plăți rapide și sigure din oricare card de plată. Acceptăm următoarele tipuri de card: MasterCard, MasterCard, Electronic, Maestro, VISA, Visa Electron.

 

2. Modul de transport

I) Curier DPD: Coletele sunt în majoritatea cazurilor livrate în 4 zile de la trimiterea coletului. Curierul al serviciului de curierat o să vă contacteze telefonic și prin mesaj înainte de livrarea coletului. În cazul în care nu vă găsește, curierul o să vă contacteze pe numărul dat de dvs. și o să încerce să vă livreze coletul din nou în următoarele 2 zile lucrătoare gratuit.
Livrarea coletelor se face în intervalul orar 8:00 - 18:00. Nu putem influența timpul exact de livrare. Asta depinde de situațiile individuale, dar poate fi specificat după contactarea curierul.

II) Ridicare personală din rețea de distribuire: Ridicare personală din rețea de distribuire Coletăria. Coletul este pregătit de ridicare în majoritatea cazurilor în 3 zile de la trimiterea comenzii. După ce produsele sunt pregătite la locul de distribuire, veți fi informat prin SMS sau prin e-mail.

 

3. Transport și ambalare

La achiziții în valoare de 220 LEI (inclusiv TVA) și mai mult transportul și ambalare este GRATUITĂ.
În cazul în care, comanda voastră este de mai puțin de 220 LEI (inclusiv TVA) transportul este perceput în funcție de modul de transport.

I) Curier – DPD: 25 LEI inclusiv TVA

II) Preluare personală din rețele de distribuire: 15 LEI inclusiv TVA

 

4. Trimiterea coletelor

Comenzi primite până la ora 12:00 sunt de obicei trimise în ziua lucrătoare următoare. La plata prin transfer bancar, coletele sunt trimise ziua următoare după efectuarea plății. Pentru ca produsele să fie trimise conform programului desus-trebuie să fie pe stoc-vezi detaliile produselor.

Exemplu: metoda de transport curier
 I)Plata ramburs / card
  Vineri 11:59 Comanda a fost primită.
  Luni   Coletul a fost predat curierului (livrarea în majoritatea cazurilor în 4 zile).
  Joi   Livrarea la adresa distribuiri.
 II) Plata prin transfer în cont
  Vineri 11:59 Comanda a fost primită. Automat se trimite e-mail cu date necesare pentru realizarea transferului bancar.
  Luni 11:59 Plata primită este înregistrată în contul nostru bancar.
  Marți   Coletul este predat curierului (livrarea în majoritatea cazurilor în 2 zile).
  Vineri   Livrarea la adresa distribuiri.

 

5. Anularea/modificarea comenzi

Comanda o puteți anula/modifica telefonic sau prin e-mail în timpul programului de lucru a companiei, vezi Contacte. Anularea/modificarea trebuie să fie făcută înainte de predarea coletului serviciului de curierat.

 

6. Preluarea coletului

Cumpărătorul este obligat să verifice ambalajul și starea produsului la preluarea coletului de la curier. Dacă este deja evident că expedierea nu este în stare bună, nu îl preluați de la curier și ne informați, vezi Contacte.

 

7. Renunțarea la contract

Aveți dreptul să renunțați la contract într-un termen de paisprezece (14) zile de la preluarea produsului prin trimiterea unui e-mail la adresa vânzătorului vezi Contacte. După primirea cererii de renunțare la contract vă trimitem înapoi codul de bară pe care îl listați și lipiți pe colet cu marfa returnată. Coletul îl trimiteți la adresa
 
Coletăria
Str Mihai Eminescu nr 28.
310085 Arad
 
sau îl predați la o filială de Coletăria în paisprezece (14) zile.

Produsul trebuie returnat în întregime, cu documentația completă, nedeteriorat, curat și în ambalajul original, în starea și valoarea în care 1-ați preluat. În cazul în care, produsul o să fie returnat necomplet sau deteriorat, suntem îndreptățiți să reducem prețul de cumpărare returnat cu o sumă corespunzătoare.

Vă vom trimite banii primiți în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea din contractul de cumpărare prin transfer către un cont bancar sau prin gateway GoPay (în cazul în care ați plătit prin acest portal). Returnarea banilor primiți poate fi efectuată numai după primirea și verificarea bunurilor returnate de către vânzător.

 

8. Reclamații

Vom încerca să rezolvăm reclamațiile dvs. în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la primirea cererii. Progresul reclamației se va accelera dacă ne dați un ordin sau un număr de factură.

Înainte de returnare, contactați suportul nostru pentru clienți, vezi Contacte. Pe baza unei foto documentații sau video sau prin Skype, putem elimina marea majoritate a "defectelor" care nu pot fi recunoscute ca scurgeri în cazul unei garnituri defecte.

În cazul în care nu reușim să rezolvăm reclamația (defectul produsului) prin e-mail, telefon sau Skype, vă vom trimite un cod de bare pe care îl listați și lipiți pe coletul produsului reclamat. Trimiteți coletul la
 
Coletăria
Str Mihai Eminescu nr 28.
310085 Arad
 
sau îl predați la o filială de Coletăria.

Informații suplimentare
Reclamația produsului o puteți face în termen de 2 ani de la cumpărare. Răspunderea vânzătorului pentru defectele produselor nu se aplică în cazul uzuri mecanice a produsului (sau a părților acestuia) cauzate de utilizarea normală. Garanția nu se aplică defectelor cauzate de manevrarea inutilă sau violentă a produsului sau a părților sale individuale.